Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×
REKLAMA
Email:   Hasło:  
Domex960
Problem ze spawalnosćia

jak pospawać blache grubość S960MCD, ktos może mi pomóc??


Wyświetleń: 1786, Nadawca: Grover
Dodano: 22.10.2010, 14:17
Odpowiedzi: 4

Aktywni użytkownicy: 4
Grover, nosol, wednes, Zuzu Pl



Odpowiedzi:
re
?????

Nadawca: nosol. Dodał wątków: 3, odpowiedział 13 razy.
Dodano: 22.10.2010, 23:59
zebym chciał
jak bardzo chce tak bardzo nie rozumiem pytania...
Nadawca: wednes. Dodał wątków: 7, odpowiedział 19 razy.
Dodano: 23.10.2010, 09:58
;)
Sorki manowie;) chodziło mi o blache o grubosci 6 gatunek S960MC ;)moze teraz bedzie lepiej;)
Nadawca: Grover. Dodał wątków: 1, odpowiedział 1 razy.
Dodano: 25.10.2010, 06:44
może pomogę może nie.
Najlepiej tak żeby się to nie rozpadło po pospaniu tzn. dobre wtopienie w oba elementy spawane, (przetop jeśli to ma być w pozycji doczołowej) brak podtopień i żeby lico było ładne, wtedy masz dobry spaw.
Blache 6mm to musisz na dwa razy spawać (przetop i wypełnienie)
Metoda jest ci obojętna jak widać, więc wybierz sobie jaką chcesz. Powodzenia.

Nadawca: Zuzu Pl. Dodał wątków: 1, odpowiedział 21 razy.
Dodano: 27.10.2010, 13:43

REKLAMA
Korzystanie z bezpłatnych mechanizmów serwisu oznacza akceptację jego regulaminu.
Copyright © 2003 - 2017