Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×
REKLAMA
Email:   Hasło:  





Wyświetleń: , Nadawca:
Dodano: 01.1.1970, 01:00
Odpowiedzi: 0



Odpowiedzi:
re.
mozliwe, ze masz za duzo gazu na formowaniu...
Nadawca: PITALFA. Dodał wątków: 3, odpowiedział 96 razy.
Dodano: 21.7.2010, 04:57
:)
No widzisz kolego,troszkę własnej inicjatywy i dało się zrobić. Piszesz że cały przetop obrączka a masz problem z zakończeniem? Nie wiem jak długo i co spawasz ale gaz też ma tu bardzo duże znaczenie(wbrew temu co piszesz). Jak już wcześniej kolega ci podpowiedział,może być KILKA przyczyn a że co spawacz to inna technika to trudno się rozpisywać. Zacząłeś pewnie zacinać najazdy albo łączysz na większe oczko lub pod górkę. Np bo przyczyn może być więcej.
Pozdrawiam.

Nadawca: Majkel. Dodał wątków: 0, odpowiedział 2 razy.
Dodano: 25.7.2010, 20:27

REKLAMA
Korzystanie z bezpłatnych mechanizmów serwisu oznacza akceptację jego regulaminu.
Copyright © 2003 - 2018