Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×
REKLAMA
Email:   Hasło:  
Jak wykonać tak cienki spaw


Witam

Jak wykonać taki cienki spaw jak ze zdjęć z linku poniżej? Będe wykonywał balustrady z czarnej stali typu jak na zdjęciach i zależy mi na szczelności połączeń oraz na jak najmniejszym odkształceniu materiału.

Dzięki za pomoc

damien328.fotosik.pl


Wyświetleń: 4203, Nadawca: Damien328
Dodano: 17.9.2009, 21:47
Odpowiedzi: 10

Aktywni użytkownicy: 7
Bat 62, Damien328, doda elektroda, Papel, pitter, Psoma, topen



Odpowiedzi:
witam
hej. Pytasz o metode? Czy moze parametry i technike??
Nadawca: Psoma. Dodał wątków: 3, odpowiedział 6 razy.
Dodano: 18.9.2009, 17:56
silikon
po co chcesz spawać skoro są skręcane do uszczelnienia użyj silikonu
chyba ze chcesz spawać ćoś takiego to metoda MAG gaz argon/co drut 0.8 lub 0.6

Nadawca: pitter. Dodał wątków: 16, odpowiedział 47 razy.
Dodano: 18.9.2009, 20:02
odp
Witam

Chodzi mi o metodę. W grę chodzi tylko spawanie, balustrada będzie taka jak na zdjęciach. Migomatem na pewno takiego spawu nie zrobię,może jest to robione tigiem,ale czy jest sens spawać czarną stal tigiem?

Nadawca: Damien328. Dodał wątków: 2, odpowiedział 3 razy.
Dodano: 21.9.2009, 20:53
czemu
a to niby czemu nie zrobisz tego metoda MAG bez problemu nawet trudniej będzie TIG-em
jakiej grubosci jest scianka profilu

Nadawca: pitter. Dodał wątków: 16, odpowiedział 47 razy.
Dodano: 22.9.2009, 18:05
141
cze wszystkim wydaje mi się że to jest spawane metodą 141 pozdr.
Nadawca: doda elektroda. Dodał wątków: 2, odpowiedział 6 razy.
Dodano: 23.9.2009, 22:15
wg mnie to TIG
wg mnie te profile są pospawane Tigiem i to bez użycia drutu albo z pomocą cienkiego drutu. Migiem nie wiem czy bez szlifowania uzyskasz taki sam efekt jak TIG iem
Nadawca: Papel. Dodał wątków: 0, odpowiedział 12 razy.
Dodano: 30.9.2009, 23:12
Czym to pospawać?
Jeśli chcesz tak samo pospawać . To tylko Tigiem i to bez drutu lub z dodaniem w miarę potrzeb cienkiego drutu.
Nadawca: topen. Dodał wątków: 0, odpowiedział 2 razy.
Dodano: 30.9.2009, 23:49
odp
Tak właśnie myślałem że może to być spawane tigiem bez drutu. A czy spawając np.czoło nie pachwinę, bez drutu, nie za bardzo podtopie materiał? Chodzi mi o to czy po szlifnięciu wyjdzie płaszczyzna czy będzie wgłębienie. I jeszcze jedno, czy takie spawanie tigiem powoduje większe odkształcenia czy mniejsze niż półautomatem?
Nadawca: Damien328. Dodał wątków: 2, odpowiedział 3 razy.
Dodano: 14.10.2009, 19:54
wyłącznie
tylko i wyłącznie tig bez drutu, drut jedynie do wypełnienia małych niedoróbek które na pewno wystąpią,a odkształcenia są zdecydowanie mniejsze ze względu na mniejszą strefę oddziaływania cieplnego,a dla estetyki szlifowanie tarczą piórkową i tak cię nie minie. pozdro.
Nadawca: Bat 62. Dodał wątków: 0, odpowiedział 4 razy.
Dodano: 16.10.2009, 18:20
Witam
A czy spawając czarną stal tigiem trzeba ją dokładnie wyczyścić i odtłuścić?
Nadawca: Damien328. Dodał wątków: 2, odpowiedział 3 razy.
Dodano: 22.3.2010, 19:14

REKLAMA
Korzystanie z bezpłatnych mechanizmów serwisu oznacza akceptację jego regulaminu.
Copyright © 2003 - 2017