Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×
REKLAMA
Email:   Hasło:  
nierdzewka
jak iczym spawać nierdzewke

proszę o poradźcie,głównie spawam TIG-iem aluminium ale firma dostała zlecenie na nierdzewkę,blachy grubości 12mm spoiny pachwinowe .TIG czy MIG jakie elektrody,drut jakie parametry itp.
z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam


Wyświetleń: 2722, Nadawca: spawal
Dodano: 09.3.2009, 22:55
Odpowiedzi: 4

Aktywni użytkownicy: 4
bucyrus, Marowe, spawal, wery02



Odpowiedzi:
blachy grubości 12mm spoiny pachwinowe
TIG odpada za wolno i za drogo
Nadawca: bucyrus. Dodał wątków: 10, odpowiedział 333 razy.
Dodano: 10.3.2009, 05:39
Nierdzewka
Kolego jestes mało precyzyjny. Podasz może jaki to jest dokładnie gatunek, wtedy bedzie mozna coś doradzić. :)
Nadawca: wery02. Dodał wątków: 5, odpowiedział 2 razy.
Dodano: 10.3.2009, 07:48
spawal
jak tylko będę wiedział to napisze,dzięki
Nadawca: spawal. Dodał wątków: 2, odpowiedział 4 razy.
Dodano: 10.3.2009, 08:26
blacha nierdzewna 12mm
Kolego,
jak wcześniej wspomniał kolega bucyrus, spawanie TIG to przy tej grubości jest porażką i się zamęczysz, ja proponowałbym Ci spawanie MIG/MAG ale urządzeniem z pulsem lub podwójnym Pulsem (TwinPULSE). Wygląd napoiny przy TwinPULSIE jest bardzo zbliżona do lica po TIG, natomiast przy tej metodzie nie masz żadnych lub marginalne odpryski. Jak chcesz jeszcze szybciej spawać bez odprysków to polecam Ci urządzenie którym się bawiłem i spawałem LORCH Saprom w metodzie SPEEDPULSE przyśpiesza spawanie pulsem o około 30-40 %, różnice widać gołym okiem bez zaglądania w reklamówki tych urządzeń.
pozdrawiam

Nadawca: Marowe. Dodał wątków: 0, odpowiedział 24 razy.
Dodano: 12.3.2009, 15:21

REKLAMA
Korzystanie z bezpłatnych mechanizmów serwisu oznacza akceptację jego regulaminu.
Copyright © 2003 - 2017