Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×
REKLAMA
Email:   Hasło:  
spawanie mag
problemy z dobraniem odpowiednich parametrow

witam znajduje sie w tej chwili na statku .Moj chif zakupil spawarke do spawania w systemie MAG i upiera sie abym uzywal tego sprzetu , jakos mi wychodzi w poziomie ale w spawie czasami wystepuja otworki .Uzywam obecnie drutu 1.8mm i spawam blache 6mm doradzicie cos bo ten czlowiek mnie zameczy swoimi pomyslami regulowania tej spawarki.


Wyświetleń: 2330, Nadawca: Jerzy
Dodano: 01.8.2008, 20:17
Odpowiedzi: 1

Aktywni użytkownicy: 1
mariusz.spa



Odpowiedzi:
mag
pory gazowe występują w spoinie pojawiają się najczęściej gdy osłona gazowa jest niewystarczająca ; za mały przepływ gazu;brak podgrzewacza przy reduktorze gdy używamy co2; wiatr który może powodować zakłócenia w osłonie; zły kąt prowadzenia uchwytu spawalniczego ; czasami występować może przy spawaniu w prawo, lepsza jest osłona jak się spawa w lewo może to być też przyczyna zabrudzonego materiału np. smar,farba,rdza; oczywiście są to najczęstsze przyczyny co nie znaczy że wszystkie tu wymieniłem ale ja zaczął bym od sprawdzenia najpierw tych podstawowych, musisz sam pokombinować jest jeszcze kwestia doboru drutu do materiału i oczywiście umiejętności spawacza możesz np. popełniać jakiś błąd a potem go korygować nawet o tym nie wiedząc ciężko tak na odległość coś więcej powiedzieć mam nadzieje że trochę pomogłem życzę powodzenia .
Nadawca: mariusz.spa. Dodał wątków: 2, odpowiedział 79 razy.
Dodano: 01.8.2008, 21:36

REKLAMA
Korzystanie z bezpłatnych mechanizmów serwisu oznacza akceptację jego regulaminu.
Copyright © 2003 - 2017