Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. ×
575
REKLAMA

AKTUALNOŚCI

Kemppi zmienia swój wizerunek graficzny

dodano: 11:58, 16.09.2009

Premiera nowego logo Kemppi miała miejsce 14.09.2009 podczas targów Schweissen & Schneiden w niemieckim Essen.
Doskonale znany pomarańczowy kolor będący od wielu lat wizytówką Kemppi został odświeżony.

Przebudowa zewnętrznego wizerunku marki jest zadaniem zaskakująco pracochłonnym, do którego każda nowoczesna firma podchodzi poważnie. Proces ten wymaga wielu godzin pracy i udziału specjalistów z różnych dziedzin. Za odświeżeniem wizerunku marki musi zawsze stać głębsza motywacja niż tylko znudzenie starym logo.

Nowa marka, nowa rola Przyczyną odnowienia wizerunku marki Kemppi są postępujące zmiany w podstawowych obszarach działania firmy. Reagując na coraz silniejszą konkurencję, Kemppi bardziej niż kiedykolwiek zbliża się do klienta, stając się dostawcą usług i producentem precyzyjnie dopasowanych rozwiązań spawalniczych. Zmiana kierunku naszej działalności polega na zintegrowaniu produkcji sprzętu w ramach podejścia zorientowanego na rozwiązania dla klienta. W tym roku firma świętuje swoje 60-lecie. Doświadczenie zgromadzone podczas sześćdziesięciu lat projektowania urządzeń spawalniczych daje Kemppi niezbędną wiarygodność i kompetencję, by dzielić się z klientami swoją fachową wiedzą w szerszym zakresie, niż byłoby to możliwe w przypadku pozostania przy samej produkcji sprzętu. Co więcej, niedawne nabycie firmy zewnętrznej wzmocniło Kemppi o fachową wiedzę informatyczną, umożliwiając tworzenie i oferowanie jeszcze bardziej zaawansowanego oprogramowania do urządzeń spawalniczych i analizy danych spawania, jak również innych rozwiązań informatycznych dla branży spawalniczej. Kemppi chce zakomunikować tę ewolucję kierunków działalności poprzez zmianę tożsamości wizualnej.

Kontrolowany ruch kropli Zaokrąglony kształt nowego logo przypominający kroplę, został dokładnie przemyślany. Formowanie kropli odgrywa istotną rolę w spawaniu, gdyż stopiony metal jest przekazywany z drutu spawalniczego na materiał spawany właśnie w tej postaci wewnątrz łuku. Podczas spawania impulsowego MIG/MAG stopiony materiał wypełniający tworzy dużą kroplę, która jest przekazywana do jeziorka spawalniczego przez impuls prądu. W tym przypadku odpowiednie wymierzenie chwili oderwania kropli od końcówki drutu ma kluczowe znaczenie dla jakości spoiny. Dlatego właśnie zaokrąglony kształt nowego logo Kemppi przypomina kroplę, podkreślając podstawowe dla spawania zjawisko przekazywania materiału wypełniającego do jeziorka. Kontrolowanie przebiegu tego procesu w różnych środowiskach i dla różnych drutów stanowi esencję fachowej wiedzy, którą Kemppi oferuje poprzez zaawansowane rozwiązania spawalnicze. W laboratorium spawalniczym Kemppi używane są szybkie kamery, które umożliwiają rejestrowanie zjawisk zachodzących wewnątrz łuku w skali tysięcznych części sekundy. Poprzez takie badania Kemppi zamierza dalej zwiększać możliwości swoich urządzeń oraz opracowywać nowe programy spawania i procesy specjalne, które nie tylko zwiększają wydajność spawania, ale również ułatwiają obsługę i zwiększają satysfakcję z pracy. Nowa tożsamość wizualna Kemppi poza produkcją sprzętu kładzie większy nacisk na nowe oprogramowanie, precyzyjnie dostosowane rozwiązania spawalnicze i systemy rejestrowania danych. Zaokrąglone logo w kształcie kropli i ogólnie lżejsza tożsamość wizualna reprezentują zatem ewolucję Kemppi. Pozostajemy jednak wierni naszym podstawowym wartościom i będziemy nadal dążyć do dostarczenia każdemu klientowi optymalnego rozwiązania spawalniczego dla jego potrzeb niezależnie od tego, czy w danym przypadku wymagany jest sprzęt, oprogramowanie, usługi, czy może połączenie wszystkich tych elementów.

Źródło: Kemppi Sp. z o.o.

REKLAMA
Korzystanie z bezpłatnych mechanizmów serwisu oznacza akceptację jego regulaminu.
Copyright © 2003 - 2024